Viimastel aastatel on iseteenindusest saanud igapäevaelu loomulik osa. Poes, kinos ja riigiasutustes käies on inimesed harjunud, et saavad oma toimingud kiiresti ja iseseisvalt ära teha. Järk-järgult on iseteeninduslik tehnoloogia jõudmas ka tervishoidu, pakkudes patsientidele mugavamat viisi arstivisiite korraldada.

- Järjekorraautomaat Raatuse Tervisekeskuse SYNLABi teeninduspunktis Foto: Hansab AS
Üks suuri murekohti haiglates on pikk ooteaeg ja registratuuri töökoormus. Tavapäraselt registreerib patsiente haiglapersonal, kuid moodne tehnoloogia võimaldab seda protsessi automatiseerida. Iseteeninduslik registreerimine vähendab personali koormust, lühendab järjekordi ning muudab külastuse turvalisemaks nii patsientidele kui ka töötajatele.
Hansab on tervishoiusektori oluline partner, pakkudes mitmeid erinevaid iseteeninduslahendusi, mis aitavad haiglatel muuta teenindusprotsessi sujuvamaks ja tõhusamaks. Need lahendused võimaldavad patsientidel end kiiremini vastuvõtule registreerida, oma isiklikke esemeid turvaliselt hoiustada ning seeläbi kiirendada protsesse nii patsientide kui ka personali jaoks.
Iseteeninduskioskid muudavad registreerimise kiiremaks
Hansabi iseteeninduskioskis saab patsient ja külastaja end kiiresti ja mugavalt registreerida, suunduda vastuvõtule ning saada infot haigla teenuste kohta. Registreerimisprotsessi muutmine iseteeninduslikuks vähendab registratuuri töökoormust, kiirendab patsientide teenindamist ja minimaliseerib inimlike eksimuste hulga. Lisaks saab kioskeid ühendada haiglate infosüsteemidega, tagades sujuva ja reaalajas toimiva andmevahetuse.
Turvaline ja mugav garderoobisüsteem
Paljudes haiglates kasutatakse traditsioonilist numbrisüsteemi, kuid see ei taga alati külastajate ja patsientide esemetele piisavat turvalisust. Hansabi iseteeninduslik garderoobisüsteem pakub turvalist hoiustamist, kus kapid avanevad kiipkaardi või koodiga. See lahendus kõrvaldab vajaduse füüsiliste võtmete järele, vähendades kaotamise riski ning pakkudes patsientidele ja külalistele meelerahu.
Sujuvam haiglakogemus patsientidele
Tänapäevased iseteeninduslahendused aitavad haiglatel luua tõhusama ja mugavama keskkonna, kus patsiendid saavad oma toimingud kiiremini tehtud ning personali töökoormus väheneb. Automatiseerimine aitab vähendada eksimusi, suurendada turvalisust ning tõsta üldist külastajakogemust.
Hansab pakub iseteeninduslahendusi paljudele asutustele üle Baltikumi – haiglatele, kauplustele, toitlustuskohtadele, ametiasutustele ja teistele teenindusettevõtetele. Lisaks kuuluvad Hansabi valdkonda ka makse-, turva-, multimeedia- ja parkimislahendused, mis aitavad muuta teenindust ajakohasemaks ja tõhusamaks.
VAATA LÄHEMALT, milliseid lahendusi veel tervishoiuasutustele pakume. Hansabi tervishoiulahenduste hulka kuuluvad:
· järjekorra juhtimise lahendused;
· õekutsesüsteemid;
· patsientide monitoorimise lahendused;
· teenindusrobotid;
· apteegirobotid;
· elektroonilised ravimikapid;
· pakikapid;
· lukustatavad kapid (seifid, võtme-, telefoni- ja dokumendikapid);
· multimeediaekraanid;
· makselahendused;
· mobiilsed töökohad;
· logistikalahendused (torupostisüsteemid, transpordirobotid);
· RFID;
· turvalahendused (kaamerad, ATS, valve-, läbipääsu-, parkimis- ja helindussüsteemid).
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Confido on Eesti juhtiv tervishoiuettevõte, mis pakub kõrgetasemelist arstiabi ning terviklikke terviselahendusi terviseennetusest taastusravini. Confido Sisekliinikus töötavad Eesti oma ala tipparstid ning -spetsialistid.