Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Seda haiged ostaksid
Ravimifirma lülitas heausksed arstid ja
apteekrid oma turundusplaani.
Te olete hea arst – patsiendid hindavad ja kolleegid patsutavad tunnustuseks õlale. Teie arvamus loeb. Ühel päeval koputab teie uksele ravimifirma esindaja. Ta otsib võimalusi koostööks. Kaasas on tasuta näidised, et saaksite uut toodet patsientide peal katsetada. Järgmine kord palub ravimiesitleja teil sellesama toote kohta kirjalikult arvamust avaldada. Te pole kade ja jagate patsientide tagasisidet. Pärast leiate enda näopildi ja nime mitmest ajalehest ja ajakirjast. Tuttavad imestavad, miks te seda teete.
Apteekrite Liidu peaproviisor Kaidi Sarve
sõnul on suurenenud apteekrite näopiltide kasutamine ravimireklaamis ning ette
on tulnud sedagi, et heas usus meditsiinilisel teemal kirjutatud artikkel on
tõsise väljaande asemel avaldatud reklaambrozüüris.