• 03.06.09, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Seda haiged ostaksid

Ravimifirma lülitas heausksed arstid ja apteekrid oma turundusplaani.
Te olete hea arst – patsiendid hindavad ja kolleegid patsutavad tunnustuseks õlale. Teie arvamus loeb. Ühel päeval koputab teie uksele ravimifirma esindaja. Ta otsib võimalusi koostööks. Kaasas on tasuta näidised, et saaksite uut toodet patsientide peal katsetada. Järgmine kord palub ravimiesitleja teil sellesama toote kohta kirjalikult arvamust avaldada. Te pole kade ja jagate patsientide tagasisidet. Pärast leiate enda näopildi ja nime mitmest ajalehest ja ajakirjast. Tuttavad imestavad, miks te seda teete.

Seotud lood

Uudised
  • 26.05.09, 08:00
Iga kolmas MU lugeja osaleks ravimireklaamis
Möödunud nädalal MU korraldatud lugejaküsitlus näitas, et iga kolmas arst nõustub osalema meditsiinitoodete reklaamis.
Uudised
  • 28.05.09, 13:15
Kaidi Sarv: ühe spetasialisti libastumine heidab varju kogu erialale
Apteekrite Liidu peaproviisor Kaidi Sarve sõnul on suurenenud apteekrite näopiltide kasutamine ravimireklaamis ning ette on tulnud sedagi, et heas usus meditsiinilisel teemal kirjutatud artikkel on tõsise väljaande asemel avaldatud reklaambrozüüris.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele