Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Tuhanded pidasid alkoholipäevikut
Oma alkoholitarbimise tegelikele kogustele
ja sellega kaasnevatele riskidele mõtlema kutsunud kampaania «Palju sina jood?»
pani tuhanded Eesti inimesed pidama alkoholipäevikut.
Ehkki pärast aktiivse kampaania lõppu langes järsult huvi alkoholiinfot andva kodulehe vastu, jäi Tervise Arengu Instituut (TAI) tulemustega väga rahule, vahendas Tarbija24.
Eurobarometer avaldas 21.aprillil uuringu,
milles käsitleti eurooplaste alkoholi tarbimise harjumusi ning suhtumist
alkoholiga seonduvatesse asjaoludesse, nagu joobes juhtimine, reklaam,
kättesaadavus alaealistele jne.