• 26.04.10, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti mehed vajaksid rohkem skriinimist

Tänavu keskendub Eesti Kardioloogide Selts eelkõige sellele, et võimalikult palju mehi jõuaks õigel ajal südamehaiguste riski hindama.
Kui igal aastal on skriiningul käinutest pea 70% naised ja vaid 30% mehed, siis nüüd on südamearstide eesmärk suurendada meeste osakaalu 60 protsendini. Sõeluuringu sihtgrupp on 30–60aastased inimesed, kel pole südame-veresoonkonnahaigusi diagnoositud.

Seotud lood

Uudised
  • 19.03.09, 14:07
Sõeluuringud vähendavad jõudsalt meeste eesnäärmevähki suremust
Meeste eesnäärmevähi uuringud ehk PSA test vähendab tõhusalt suremust. Laiaulatusliku üleeuroopalise uuringu kohaselt vähendas sõeluuring isegi viiendiku võrra meeste suremust eesnäärmevähki.
Uudised
  • 30.04.10, 16:52
Eesti vajab rinnavähi sõeluuringu registrit
Eesti Vähiliit korraldas täna, 30. aprillil rahvusvahelise konverentsi „Varakult avastatud vähk on ravitav“, mis oli suunatud rinna-ja emakakaelavähi sõeluuringutele. Muu hulgas toodi välja, et Eestil puudub jätkuvalt hädavajalik rinnavähi skriiningute register.
Uudised
  • 01.06.09, 08:00
Naised jätavad rinnavähi sõeluuringutele tulemata
Rinnavähk on Eestis jätkuvalt naiste vähipaikmetest esikohal. Sõeluuringu sihtrühmas on rinnavähi tekkesagedus suurim, ent meie naiste osalus rinnavähi sõeluuringutes on madal.
Uudised
  • 16.10.08, 12:04
Soolevähk vajab skriiningut
Tänavu sügisel septembri lõpus peetud vähinädalal oli teemaks soolevähk, mis on maailmas levimuselt kolmas kasvaja. Eestis on soolevähki haigestumine viimase 30 aasta jooksul pidevalt kasvanud.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.02.25, 08:00
Isikukaitsevahendite müüja Cleanella: kvaliteetsed kindad ja maskid ei pea olema igavad
Isikukaitsevahendite müüja Cleanella alustas tegevus kuus aastat tagasi, kui maailma oli tabanud koroonakriis. Ettevõtte üks eesmärk oli ja on pakkuda kvaliteetseid, uudseid ja teistsuguseid tooteid, mida kliendid rõõmuga kasutaks ning mis kannaksid endas peale harjumuspärase kaitse ka lisandväärtust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele