Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Eesti ilukliiniku reklaam tekitas rahvusvahelise pahameeletormi
Vip Medicumi vastuoluline reklaam kahest
tüdrukust, kes kandsid särke kirjadega «Enne» ja «Pärast» on kogunud ohtralt
kriitikat.
Oktoobri teisel nädalal toimunud messil Ilu Sõnum 2010 esines Vip Medicum kampaaniaga, kus kaks tüdrukut jagasid flaiereid. Kogukam neiu kandis T-särki kirjaga «Before» (enne) ja saledam särki kirjaga «After» (pärast), kirjutas e24.
Naha trimmimine, rasva-imu, Botoxi süstid,
silmaümbruse silendamine – ei leidu vist ainsatki iluprotseduuri, mida 55aastase
Cindy Jacksoni kallal tehtud poleks. Verine ja vaevaline teekond ilu poole algas
lapsepõlveunistusest, kirjutas Õhtuleht.