• 14.10.10, 14:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti ilukliiniku reklaam tekitas rahvusvahelise pahameeletormi

Vip Medicumi vastuoluline reklaam kahest tüdrukust, kes kandsid särke kirjadega «Enne» ja «Pärast» on kogunud ohtralt kriitikat.
Oktoobri teisel nädalal toimunud messil Ilu Sõnum 2010 esines Vip Medicum kampaaniaga, kus kaks tüdrukut jagasid flaiereid. Kogukam neiu kandis T-särki kirjaga «Before» (enne) ja saledam särki kirjaga «After» (pärast), kirjutas e24.

Seotud lood

Uudised
  • 21.04.11, 08:00
52 ilulõikusega maailmarekordi omanik
Naha trimmimine, rasva-imu, Botoxi süstid, silmaümbruse silendamine – ei leidu vist ainsatki iluprotseduuri, mida 55aastase Cindy Jacksoni kallal tehtud poleks. Verine ja vaevaline teekond ilu poole algas lapsepõlveunistusest, kirjutas Õhtuleht.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele