• 02.11.10, 15:54
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Haigusest teavitamise kampaania suurendab ravimimüüki

Patsientide informeerimine on ka tulus äri. Ühest või teisest terviseprobleemist avalikkusele rääkivad teavistuskampaaniad tõstavad üldjuhul selle valdkonna ravimite läbimüüki.
Amsterdami konverentsil “Selling sickness” konverentsil esinenud Teresa Alves organisatsioonist HAI (Health Action International) rääkis sellest, et ravimifirmade poolt loodud teadlikkuse kampaaniad ei tõsta mitte ainult patsientide teadlikkust ühest või teisest terviseprobleemist, vaid tõstavad ka ravimite läbimüüki, kirjutas Med24.

Seotud lood

Uudised
  • 28.12.09, 09:46
Uue gripi vaktsiin vajab enam teavitust
Nüüd, kui seagripi vaktsiin on lõpuks kohal, on huvi vaktsineerimise vastu kadunud, kirjutas Eesti Päevaleht.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele