Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Alkoholireklaamid müüvad üha enam emotsioone
Alkoholireklaamide sisu keskendub iga
aastaga üha enam emotsioonide näitamisele, ka on tõusuteel teles näidatavate
alkoholireklaamide maht, selgus TNS Emori uuringust.
”Kõik tahavad olla seltskonnas aktsepteeritud, tahavad olla lõbusad ja head kaaslased. Neid vajadusi reklaamid näitavadki, et anda meile tunne, et suudame neid alkoholi tarvitades rahuldada,” sõnas uuringut tutvustanud ekspert Gerda Möller.
A. Le Coqi õlletehase juhi Tarmo Noobi
väide, et 2,9protsendilise kangusega õlut sobib juua ka enne auto juhtimist, ei
ole arstide sõnul tõene, sest rooli istumiseks ei sobi ükski alkohol, sõltumata
sellest, kas ta on lahja või kange.