• 17.11.10, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholireklaamid müüvad üha enam emotsioone

Alkoholireklaamide sisu keskendub iga aastaga üha enam emotsioonide näitamisele, ka on tõusuteel teles näidatavate alkoholireklaamide maht, selgus TNS Emori uuringust.
”Kõik tahavad olla seltskonnas aktsepteeritud, tahavad olla lõbusad ja head kaaslased. Neid vajadusi reklaamid näitavadki, et anda meile tunne, et suudame neid alkoholi tarvitades rahuldada,” sõnas uuringut tutvustanud ekspert Gerda Möller.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.11, 13:25
Arstid: autojuhile ei sobi ükski alkohol
A. Le Coqi õlletehase juhi Tarmo Noobi väide, et 2,9protsendilise kangusega õlut sobib juua ka enne auto juhtimist, ei ole arstide sõnul tõene, sest rooli istumiseks ei sobi ükski alkohol, sõltumata sellest, kas ta on lahja või kange.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele