• 17.11.10, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Alkoholireklaamid müüvad üha enam emotsioone

Alkoholireklaamide sisu keskendub iga aastaga üha enam emotsioonide näitamisele, ka on tõusuteel teles näidatavate alkoholireklaamide maht, selgus TNS Emori uuringust.
”Kõik tahavad olla seltskonnas aktsepteeritud, tahavad olla lõbusad ja head kaaslased. Neid vajadusi reklaamid näitavadki, et anda meile tunne, et suudame neid alkoholi tarvitades rahuldada,” sõnas uuringut tutvustanud ekspert Gerda Möller.

Seotud lood

Uudised
  • 17.03.11, 13:25
Arstid: autojuhile ei sobi ükski alkohol
A. Le Coqi õlletehase juhi Tarmo Noobi väide, et 2,9protsendilise kangusega õlut sobib juua ka enne auto juhtimist, ei ole arstide sõnul tõene, sest rooli istumiseks ei sobi ükski alkohol, sõltumata sellest, kas ta on lahja või kange.
  • ST
Sisuturundus
  • 05.12.24, 17:47
Kerkivas Tammsaare Tervisemajas saab sobivad pinnad ise luua
Mustamäe Keskuse kõrvale on peagi kerkimas mahukas uus esmatasandi tervisemaja. 6-korruselisse hoonesse on oodatud erinevad terviseteenuste pakkujad alates perearstidest lõpetades erispetsialistide ja vaimse tervise praksistega. Mitmed teenusepakkujad, sh mainekas labor on broneerimislepingud juba sõlminud, kuid ruumi on veel piisavalt kliinikutele, kes soovivad asuda uues hoones mitme linnaosa sõlmpunktis nii auto kui ühistranspordiga hästi ligipääsetavas kohas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele