Perearst Eero Merilind palus Eesti Õlletootjate Liidu aukohtul anda hinnang Saku "pehmokampaaniale". Merilind palus analüüsida, kas reklaamikampaania "pehmovaba maitse" on vastavuses õlleliidu eetikakoodeksi sättega, et tootjad tagavad alkohoolsete jookide reklaami kooskõlas olemise heade kommete ja ühiskonnas üldtunnustatud väärtusarusaamadega, kirjutas tarbija24.
Samuti palus Merilind, et aukohus hindaks eraldi reklaami, kus mees pannakse otseselt valima perega koosolemise ja sõpradega pubisse mineku vahel. Mees valib viimase ning reklaam annab sõnumi, et õige mees valib pubi ja joomise. Seega palus Merilind, et aukohus hindaks, kas reklaam vastab eetikakoodeksis toodud sättele "tootjad ei halvusta kainena olemist".
Seotud lood
Kotka Silmakabinet otsib oftalmoloogi, kellel on huvi lisaks erialasele praktikale ka ettevõtluse vastu. See on Sinu võimalus liituda äripartnerina ja saada ettevõtte kaasomanikuks!