• 26.11.13, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Pingsaim aeg haigla kõnekeskuse  jaoks on kuu esimene päev

Suvel Tallinna Lastehaigla klienditeeninduses toimunud ümberkorraldused, täpsemalt kaasaegse kõnekeskuse avamine on parandanud tunduvalt lapsevanemate ligipääsu arstiaegade registreerimisele ning teinud arstiabi kättesaadavamaks.
Abilinnapea Merike Martinson kinnitas Raepressile, et lastehaiglas läbiviidud muudatused on osutunud patsiendisõbralikuks ja parandanud laste arstiabi kättesaadavust.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 14.02.25, 13:28
Confido Sisekliinik ootab endaga liituma kardioloogi, dermatoveneroloogi ja gastroeneteroloogi
Confido on Eesti juhtiv tervishoiuettevõte, mis pakub kõrgetasemelist arstiabi ning terviklikke terviselahendusi terviseennetusest taastusravini. Confido Sisekliinikus töötavad Eesti oma ala tipparstid ning -spetsialistid.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele