• 02.04.15, 08:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea tulemuse saamiseks peab ülesanne meeldima

Märtsi algusest sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsleri kohal tööd alustanud Ain Aaviksoo on enda sõnul tulemustele orienteeritud juht, kuid ta teab, et hea tulemuse saamiseks peab meeskonnale tehtav töö meeldima.
Ain Aaviksoo (Sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler)
  • Ain Aaviksoo (Sotsiaalministeeriumi e-teenuste arengu ja innovatsiooni asekantsler) Foto: Meeli Küttim
“Minu kogemus tippspetsialistide juhtimisega Praxises on näidanud, et neid ei ole võimalik panna tegema asju, mis neile ei meeldi. Või kui seda teha, on tulemus kehv,” räägib Aaviksoo ja jätkab: “Tippspetsialistidele peab see, mida nad teevad meeldima ja juhi ülesanne on luua selleks tingimused.” Aaviksoo peab end väga selgelt tulemustele orienteeritud juhiks ning tema sihiks on, et kõik mis lubatud, peab saama ka ära tehtud. “Kui tehtule kulutatud energia on sama suur kui planeeritud, siis on hästi planeeritud, kui saame kiiremini tehtud, on veelgi parem, aga ma ei tahaks ise ega ka alluvatelt kuulda, et oleme palju teinud aga tulemust pole.”

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 25.11.24, 15:40
Meditsiiniuudiste vebinarid talvel 2025
Meditsiiniuudiste talvistel veebiseminaridel anname tervishoiutöötajatele teadmisi vaimse tervise ja pearingluse teemal. NB! Kalender täieneb jooksvalt!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele