Uuringufirma Dive viis Balti riikides kolmandat aastat järjest läbi apteegikettide valdkonnauuringu, kus otsiti parima teenindustasemega apteegiketti.
- Eesti apteekides osatakse kliendiga suheldes jääda taktitundeliseks. Foto: Äripäev, Scanpix
Teeninduskvaliteedi uuring viidi läbi mystery shopping ehk testostude meetodit kasutades. Eestis külastati nelja populaarsema keti apteeke suuremates linnades. Igasse apteegiketti sooritati kokku 10 külastust, kus testkliendid pöördusid apteekri poole sooviga osta külmetusravimit lähedasele inimesele. Kokku viidi Apotheka, Euroapteegi, Südameapteegi ning Benu keti apteekides läbi 40 testkülastust.
Seotud lood
Balti riikides viidi esmakordselt läbi apteegikettide valdkonnauuring. Läti ja Leedu parima teenindusega apteegikett Eesti apteegikettide seast esikolmikusse ei pääsenud.
Kuus aastat tagasi avatud Eesti esimene internetiapteek sai viimaks konkurendi.
Meditsiiniuudiste talvistel veebiseminaridel anname tervishoiutöötajatele teadmisi vaimse tervise ja pearingluse teemal. NB! Kalender täieneb jooksvalt!