• 04.03.24, 09:00

Uuring: Eesti lapsed näevad liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu ülikooli ja maailma terviseorganisatsiooni (WHO) tehtud uuringu käigus analüüsiti Eesti laste ja noorte televisiooni vahendusel nähtavaid toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69% toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.
Uuringuperioodil näidati kokku enim –  32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Uuringuperioodil näidati kokku enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Foto: Shutterstock
Uuringu käigus salvestati mullu mais TV3, Kanal 2 ja Nickelodeon Juniori kanalil kõik nelja päeva jooksul näidatud reklaamid, kusjuures eraldi analüüsiti toitude ja jookide reklaame. Kokku näidati sel perioodil enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 08.04.25, 16:40
Meliva Rävala kliinikusse otsitakse ARSTE
Kandideerimise tähtaeg: 30.04.2025

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele