• 04.03.24, 09:00

Uuring: Eesti lapsed näevad liiga palju ebatervislikke toidu- ja joogireklaame

Tartu ülikooli ja maailma terviseorganisatsiooni (WHO) tehtud uuringu käigus analüüsiti Eesti laste ja noorte televisiooni vahendusel nähtavaid toidureklaame. Valminud raport näitas, et lapsed ei tohiks näha 69% toidu- ja joogireklaamidest, kuna need julgustavad valesid toitumisharjumusi ning ebatervislikke eluviise.
Uuringuperioodil näidati kokku enim –  32,7% – just toitude ja jookide reklaame.
  • Uuringuperioodil näidati kokku enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame. Foto: Shutterstock
Uuringu käigus salvestati mullu mais TV3, Kanal 2 ja Nickelodeon Juniori kanalil kõik nelja päeva jooksul näidatud reklaamid, kusjuures eraldi analüüsiti toitude ja jookide reklaame. Kokku näidati sel perioodil enim – 32,7% – just toitude ja jookide reklaame.

Seotud lood

Töökuulutused
  • 05.02.25, 15:53
Kotka Silmakabinet otsib oftalmoloogi – hea võimalus saada firma kaasomanikuks
Kotka Silmakabinet otsib oftalmoloogi, kellel on huvi lisaks erialasele praktikale ka ettevõtluse vastu. See on Sinu võimalus liituda äripartnerina ja saada ettevõtte kaasomanikuks!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele