• 14.04.08, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ida-Tallinna Keskhaigla Aasta klienditeenindaja 2008

Juba neljandat aastat valis Ida-Tallinna Keskhaigla Hea Teeninduse Kuu raames parimaid klienditeenindajaid- teatas Ida-Tallinna Keskhaigla. Kui siiani osutus valituks kõige enim hääli saanud klienditeenindaja igast registratuurist- siis sel aastal said kõik töötajad oma kandidatuuri ise esitada. Konkurss koosnes kahest voorust. Esimeses voorus tuli lahendada 3 erinevat teenindussituatsiooni- teise vooru 21 küsimust seondusid haigla tegevuse ja klienditeenindaja tööga. Züriisse kuulus 6 liiget- kes hindas teenindussituatsioonide lahenduste puhul töötaja vastutuse võtmist- kliendile ja ettevõttele parima võimaliku lahenduseni jõudmist- loovust- abivalmidust ja korrektset keelekasutust.3. aprilli pidulikul autasustamisel kuulutati välja viis parimat Aasta Klienditeenindajat 2008: Eve Rosin- Magdaleena radioloogia registratuur Ene Kadakas- Erakorralise meditsiini osakonna registratuur Maie Eerik- Magdaleena polikliiniku registratuur Tiina Gustasson- Magdaleena polikliiniku registratuur Mariann Aardmaa- Tõnismäe polikliiniku registratuur  

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele