Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Infotelefoni 1220 meeskond püüab kasvuruumi leida
Neli kuud toiminud üleriigiline perearsti nõuandetelefon on saanud helistajatelt rahulolematuse kõrval kordi rohkem tunnustust uudse teenuse avamise eest, kinnitas nõuandetelefoni projektijuht Külli Friedemann.
Neli kuud toiminud üleriigiline perearsti nõuandetelefon onsaanud helistajatelt rahulolematuse kõrval kordi rohkem tunnustustuudse teenuse avamise eest- kinnitas nõuandetelefoniprojektijuht<br />Külli Friedemann.
Ööpäevaringselt töötavale perearsti
nõuandetelefonile 1220 helistatakse pea viiendiku võrra rohkem kui aasta tagasi
ning üha sagedamini puudutavad küsimused majandusraskustest tulenevaid
probleeme.