Ööpäevaringselt töötavale perearsti
nõuandetelefonile 1220 helistatakse pea viiendiku võrra rohkem kui aasta tagasi
ning üha sagedamini puudutavad küsimused majandusraskustest tulenevaid
probleeme.
Perearsti nõuandetelefoni projektijuhi Külli Friedemanni sõnul puututakse üha rohkem kokku nende patsientidega, kellel ei ole enam ravikindlustust. Need inimesed on tema sõnul kaotanud töö ja mingil põhjusel ravikindlustusest ilma ning helistavad, et küsida, mida teha, kui haigekassa kindlustatava arsti poole ei saa pöörduda, vahendas Tarbija24.
Seotud lood
Meestel on majandussurutisega
emotsionaalselt raskem toime tulla kui naistel, selgus Ühendkuningriigis tehtud
uuringust.
Täna avalikustatud "Eesti statistika
aastaraamat 2011“ ülevaatest selgub, et 2009. aasta majanduskriis jättis jälje
ka tervishoiule - vähenes nii haiglate, tervishoiutöötajate ja
ambulatoorsete vastuvõttude arv.
2007. aastal valiti perearsti nõuandetelefoni numbrit kokku 158 000 korda – nõustaja peale otsustas kaebuse esitada vaid seitse inimest.
Neli kuud toiminud üleriigiline perearsti nõuandetelefon on saanud helistajatelt rahulolematuse kõrval kordi rohkem tunnustust uudse teenuse avamise eest, kinnitas nõuandetelefoni projektijuht Külli Friedemann.
Notino ilutoodete veebipood pakub laia tootevalikut just talveperioodiks, mis aitavad talve kergemini ja tervemana vastu pidada.