Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nõuandeliini 1220 jääb opereerima Arstlik Perenõuandla OÜ
Haigekassa juhatus otsustas läinud nädalal, et üleriigilist perearsti nõuandetelefoni teenust hakkab ka uuel perioodil pakkuma senine teenuseosutaja Arstlik Perenõuandla OÜ.
Haigekassa sõlmib Arstlik Perenõuandla OÜ-ga üleriigilise perearsti nõuandetelefoni teenuse rahastamise lepingu kuni 31. juuli 2019. Osaühing oli ka ainus kõnealuse lepingu taotleja.
Perearsti nõuandetelefoni 1220 juht Liina Normet teatas sel nädalal sotsiaalministeeriumile, et alates selle aasta 31. juulist ei ole nad nõus enam häirekeskuse kriitilisi kõnesid vastu võtma.
Perearsti nõuandetelefon 1220 vastab aastas enam kui 230 000 pöördumisele, kaheksa tegevusaasta jooksul on kõnede arv aasta-aastalt kasvanud. Uuringu „Elanike hinnangud tervisele ja arstiabile 2013’’ andmetel oli 90% nõuandeliinile helistanutest saadud nõuannetega rahul.