• 15.10.24, 15:00

Uuring näitas, et õpetajate heaolu ja stressitaluvust saab praktiliste oskustega tõsta

Tervise arengu instituudi (TAI) tellitud ja Balti uuringute instituudi tehtud võrdlusgrupiga katseuuring näitas, et praktiline õpe kasvatas õpetajate sotsiaal-emotsionaalset pädevust. See toetab õpetajate stressiga toimetulekut ja suurendab töist rahulolu, mis parandab ka õpilaste heaolu.
Uuringu tulemused näitasid, et osalemine Vaikuseminutite programmides ja Gordoni koolitusel on aidanud õpetajatel arendada suhteoskusi, eneseteadlikkust ja enesejuhtimist, samuti parandada suhteid õpilastega ja suurendada tööalast rahulolu.
  • Uuringu tulemused näitasid, et osalemine Vaikuseminutite programmides ja Gordoni koolitusel on aidanud õpetajatel arendada suhteoskusi, eneseteadlikkust ja enesejuhtimist, samuti parandada suhteid õpilastega ja suurendada tööalast rahulolu. Foto: Shutterstock
Sotsiaalministeeriumi terviseala asekantsler Anniki Lai sõnas, et piiratud ressursside tingimustes on eriti oluline panustada tulemuslikkust näidanud ennetustegevustesse, mis toetavad õpetajate ja seeläbi ka õpilaste heaolu. “Õpetajate vaimse ja emotsionaalse heaolu toetamine on kriitilise tähtsusega, sest nende roll on otseselt seotud meie laste ja noorte tuleviku kujundamisega. Praktiliste oskuste arendamine aitab õpetajatel paremini toime tulla tööpingega ja suurendab nende rahulolu tööga, mis omakorda peegeldub positiivselt ka õpilaste heaolus,” lisas ta.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele