• 29.06.10, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tootja kulu ravimite reklaamile kasvas

Eelmisel aastal kulutasid ravimitootjad retseptiravimite reklaamüritustele kokku 15,6 miljonit krooni. Aasta varem oli see summa 11,3 miljonit.
Suurima summa ühe ravimi reklaamiks kulutas Pfizer ja seda silmatilkadele Xalatan (latanoprostum). Tegemist on kõrgenenud silmasisese rõhu alandamiseks mõeldud ravimiga avatud nurga glaukoomi või okulaarse hüpertensiooni korral. Vaieldamatult enim ehk 1,6 miljonit krooni kulutas retseptiravimeid tutvustavatele üritustele AstraZeneca. Kõige rohkem panustas firma kolesterooliravimi Crestor reklaami.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.12, 08:00
Reklaamüritusi oli mullu  varasemast vähem 
Ravimiameti kokkuvõttest ravimireklaami kohta Eestis 2011. aastal selgub, et ravimite reklaamüritusi korraldati läinud aastal tunamullusest vähem. Samas tõusid toetused teadusürituste korraldamiseks või neil osalemiseks.
Töökuulutused
  • 10.02.25, 15:02
­Senior Sales Representative (Islands, West-Estonia)
If you're motivated to make life better for millions, Boehringer Ingelheim is the place for you. Driven to make a difference? Start here!

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele