• 29.06.10, 13:20
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tootja kulu ravimite reklaamile kasvas

Eelmisel aastal kulutasid ravimitootjad retseptiravimite reklaamüritustele kokku 15,6 miljonit krooni. Aasta varem oli see summa 11,3 miljonit.
Suurima summa ühe ravimi reklaamiks kulutas Pfizer ja seda silmatilkadele Xalatan (latanoprostum). Tegemist on kõrgenenud silmasisese rõhu alandamiseks mõeldud ravimiga avatud nurga glaukoomi või okulaarse hüpertensiooni korral. Vaieldamatult enim ehk 1,6 miljonit krooni kulutas retseptiravimeid tutvustavatele üritustele AstraZeneca. Kõige rohkem panustas firma kolesterooliravimi Crestor reklaami.

Seotud lood

Uudised
  • 03.06.12, 08:00
Reklaamüritusi oli mullu  varasemast vähem 
Ravimiameti kokkuvõttest ravimireklaami kohta Eestis 2011. aastal selgub, et ravimite reklaamüritusi korraldati läinud aastal tunamullusest vähem. Samas tõusid toetused teadusürituste korraldamiseks või neil osalemiseks.
  • ST
Sisuturundus
  • 25.04.25, 13:56
Digilahendus meditsiinis: personaalsed tööriided asenduvad nutika renditeenusega
Kui varem oli igal tervishoiutöötajal isiklik kittel, siis tänapäeva haiglates ja kliinikutes kasutatakse üha enam renditavaid tööriideid, mis on jagatud, kuid hügieenilised ja alati jälgitavalt hooldatud. Tööriiete korrektne hooldus on meditsiiniasutustes hädavajalik – see aitab vältida bakterite, viiruste ja muude haigusetekitajate levikut ning tagada ohutuse nii personalile kui patsientidele. Kaasaegne tehnoloogia võimaldab kogu protsessi digitaliseerida ja vähendada riske miinimumini.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele