Tervise Arengu Instituudi (TAI) Sigarexiti kampaania kutsus aasta algul inimesi loobuma ebatervislikest harjumustest ning alustama elu tubaka- ja nikotiinivabana. Kampaania mõjutas tubakast ja nikotiinist loobuma või loobumisele mõtlema 32 protsenti kampaaniat märganutest.
- Sigarexit oli tubakast loobunute arvult aastate edukaim. Foto: Shutterstock
Instituudi teatel kinnitas järeluuring, et seekordse kampaaniaga jõuti sihtrühmani, mida esmajoones kõnetada sooviti ehk 18-44aastaste meesteni. Nimelt on uuringud näidanud, et just see sihtrühm on eri nikotiinitoodete tarbimisele kõige avatum. Kui mullu oli nikotiinisõltuvusest loobujaid 3%, siis seekordne tulemus oli kordades edukam: kampaania mõjul loobus nikotiinitoodetest lausa 7% liitunutest.
Seotud lood
Meditsiiniuudiste talvistel veebiseminaridel anname tervishoiutöötajatele teadmisi vaimse tervise ja pearingluse teemal. NB! Kalender täieneb jooksvalt!