Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Ravimiärid otsivad kokkuhoiukohti
Seis pole veel nii kriitiline, et
massiliselt koondama peaks, aga muutustest ei pääse keegi. Kui uurida, mis
tuuled majanduslanguse ajal ravimifirmades puhuvad, siis stampvastus on:
ümberstruktureerimine.
Nii näiteks hakkab Sanofi-Aventis Eesti OÜ senine tootejuht Kai Hendrikson esimesest jaanuarist Baltimaade kardioloogia ja tromboosi tootejuhiks.
Eelmise nädala lõpus teatas Sanofi-Aventise
kommunikatsioonijuht Toomas Zupping oma koostööpartneritele, sh
Meditsiiniuudistele, et detsember on viimane kuu, mil ta on
ravimifirma ridades.