Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Reklaam muutub agressiivsemaks
Suured ravimifirmad liituvad järjest
tõusvas tempos ning aasta algusest on toimunud juba kolm suurtehingut. Kõige
selle taustal on oodata ka reklaamisurve tugevnemist.
Jaanuaris maksis Pfizer Wyethi eest umbes 53 miljardit eurot, märtsis Merck Schering-Plough’ eest umbes 32 miljardit eurot ja nüüd siis umbes nädal tagasi neelas Roche biotehnikaettevõtte Genentechi umbes 37 miljardi euro eest, kirjutas Mediuutiset.
Ravimifirma Merck teatas 9. novembril kokkuleppest maksta 4-85
miljardit dollarit ehk ligikaudu 51-7 miljardit krooni- et lõpetada
üle 95 protsendi firma vastu algatatud kohtuprotsessidest.
Terviseameti hetkel TV3s käimasolevat
telekampaaniat vaktsineerima julgustamisest toetavad muu hulgas samad
ravimifirmad, kellelt sotsiaalministeerium ostis hiljuti suurtes kogustes
seagripivaktsiini, mis nüüd kipub kätte jääma.