Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Suhtlusprobleem võib lõppeda kaebusega
Kaebused arstide vastu tekivad kõige
sagedamini emotsionaalsel pinnal, kui patsiendile tundub, et arst on olnud tema
suhtes hoolimatu või osavõtmatu. Probleeme tekib ka siis, kui osapooltel on
erinev arusaam tervishoiuteenuse olemusest.
Eesti Patsientide Esindusühingu (EPE) infojuht Anne Veskimeister rääkis novembris toimunud Meditsiiniuudiste pärastlõunaseminaril "Raske patsient", et patsient pöördub nende poole sageli, kui talle on tundunud, et arst tahab vaid linnukest kirja ja temast kiiresti lahti saada.
Ekspertiisitaotluste arv tervishoiuteenuste
kvaliteedi ekspertkomisjonile on aasta-aastalt kasvanud. Kokku esitati 2011.
aastal 128 taotlust, vajakajäämisi tuvastati 37 korral.
„Meie suhtlusvead on meedia kullaauk,“
rääkis Meditsiiniuudistele Põhja-Eesti Regionaalhaigla erakorralise meditsiini
arst Mare Liiger, kellel on käsil kommunikatsiooniõpingud Tartu Ülikooli
doktorantuuris.
Põhja-Eesti Regionaalhaigla nõukogu esimees
Toomas Vilosiuse sõnul esitas Keila järel- ja hooldusravi kliiniku juhataja
kohusetäitja Andres Peri reede õhtul ise lahkumisavalduse. PERHi juhatus oleks
Peri vabastamise otsusega oodanud sisejuurdluse lõppemiseni.