• 23.12.11, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Suhtlusprobleem võib lõppeda kaebusega

Kaebused arstide vastu tekivad kõige sagedamini emotsionaalsel pinnal, kui patsiendile tundub, et arst on olnud tema suhtes hoolimatu või osavõtmatu. Probleeme tekib ka siis, kui osapooltel on erinev arusaam tervishoiuteenuse olemusest.
Eesti Patsientide Esindusühingu (EPE) infojuht Anne Veskimeister rääkis novembris toimunud Meditsiiniuudiste pärastlõunaseminaril "Raske patsient", et patsient pöördub nende poole sageli, kui talle on tundunud, et arst tahab vaid linnukest kirja ja temast kiiresti lahti saada.

Seotud lood

Uudised
  • 15.02.12, 07:00
Kaebuste hulk kasvab iga aastaga
Ekspertiisitaotluste arv tervishoiuteenuste kvaliteedi ekspertkomisjonile on aasta-aastalt kasvanud. Kokku esitati 2011. aastal 128 taotlust, vajakajäämisi tuvastati 37 korral.
Uudised
  • 26.05.09, 16:22
Meediasse jõuavad arstide suhtlusvead
„Meie suhtlusvead on meedia kullaauk,“ rääkis Meditsiiniuudistele Põhja-Eesti Regionaalhaigla erakorralise meditsiini arst Mare Liiger, kellel on käsil kommunikatsiooniõpingud Tartu Ülikooli doktorantuuris.
Uudised
  • 09.05.11, 17:00
Vilosius: probleemid Keilas tekkisid ilmselt suhtlusprobleemist
Põhja-Eesti Regionaalhaigla nõukogu esimees Toomas Vilosiuse sõnul esitas Keila järel- ja hooldusravi kliiniku juhataja kohusetäitja Andres Peri reede õhtul ise lahkumisavalduse. PERHi juhatus oleks Peri vabastamise otsusega oodanud sisejuurdluse lõppemiseni.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele