• 15.02.12, 07:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaebuste hulk kasvab iga aastaga

Ekspertiisitaotluste arv tervishoiuteenuste kvaliteedi ekspertkomisjonile on aasta-aastalt kasvanud. Kokku esitati 2011. aastal 128 taotlust, vajakajäämisi tuvastati 37 korral.
Kõikidest vajakajäämistest 28 olid arstliku tegevuse vead ning üheksa puudutasid töökorraldust, suhtlemist ja dokumenteerimist. Kolmel korral tegi tervishoiuteenuste kvaliteedi ekspertkomisjon (TKE) erialaseltsile soovituse arsti pädevuse kontrollimiseks, neist kaks puudutasid hambaarsti ja üks perearsti tööd.

Seotud lood

Uudised
  • 27.05.11, 16:03
Patsientide esindus on saanud hooldusravi kohta poolsada kaebust
Eesti Patsientide Esindusühing (EPE) on saanud 50 kaebust 16 erinevas hooldusraviasutuses toimunud patsiendi väärkohtlemise juhtumi kohta, vahendas Delfi ühingu juhataja Pille Ilvese juttu Kuku raadio saates „Nädala tegija“.
Uudised
  • 23.12.11, 07:00
Suhtlusprobleem võib lõppeda kaebusega
Kaebused arstide vastu tekivad kõige sagedamini emotsionaalsel pinnal, kui patsiendile tundub, et arst on olnud tema suhtes hoolimatu või osavõtmatu. Probleeme tekib ka siis, kui osapooltel on erinev arusaam tervishoiuteenuse olemusest.
Töökuulutused
  • 29.10.24, 14:40
Tartu Ülikooli Kliinikum otsib hematoloogia-onkoloogia kliiniku juhti
Kandideerimise tähtaeg: 15.12.2024

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele