Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Haigekassal tulekul uus kampaania soodsa ravimi upitamiseks
Haigekassa kuulutus äsja välja uue avatud hanke soodsa ravimi teavituskampaaniaks maksumusega kuni 83 000 eurot (lisandub käibemaks) ja mis levib varsti telekanalites, ajalehtedes, internetis ja mujal.
Seekordse kampaania eesmärk on kätte saada vähemalt 46% kogu elanikkonnast ja 50% sihtrühmast. Sihtrühmaks on vanusegrupp 50+ ja pensionärid. Kaudseks sihtrühmaks kogu Eesti elanikkond, arstid ja apteekrid.
Haigekassa jätkab seni edukaks kujunenud
sotsiaalkampaaniaga „Erinevus on ravimi hinnas“. Nii teavituse kui ka riiklike
regulatsioonide tugevdamise tulemusena on inimese omaosalus ravimite ostmisel
vähenenud 2 aastaga ligi euro võrra ühe retsepti kohta, annab haigekassa teada.
Haigekassa kommenteeris Meditsiiniuudiste uudist soodsa ravimi eelistamise II kampaaniast, et mõistliku ravimikasutuse kampaania peaeesmärk on vähendada patsientide omaosalust retseptiravimite ostmisel.
Eilsest, 8. märtsist jõustus
sotsiaalministri määrus, millega muutub apteekri jaoks kohustuseks
kliendile toimeaine järgi väljakirjutatud retseptide puhul pakkuda soodsaimat
sobivat ravimipreparaati.