Plaanime uudse naharakkude bioloogiat
vaatava nahatestiga siseneda Jaapani turule tuleval aastal. Jaapani turu
kogusuurus võiks hinnanguliselt olla meie uuele tootele ca 800 mln eurot, sõnas
FibroTx OÜ juhatuse liige Toomas Neuman.
Eesti firma FibroTx on valmis saamas personaalse kosmeetika innovatsiooniprojekti, mis seisneb selles, et konkreetse inimese nahatüübile leitakse vajalikud toimeained. See toimib nii, et patsiendi nahaproovi alusel luuakse tema naha molekulaarne profiil, edastatakse interneti kaudu FibroTX andmebaasile ning baas pakub välja õige toimeainega ravimi just konkreetse inimese nahale. "Iluraviks ja kosmeetikaks seda ei saa ainult nimetada, tegemist on juba bioloogilise mõjutamisega," rääkis Neuman.
Seotud lood
Kevadel leiab tee nahaarsti juurde rohkem
neid patsiente, kellele dermatoloog saab panna diagnoosiks rosaatsea. See ilusa
nimega haigus teeb põsed punaseks, raskemal juhul toob kaasa vistrikud või
mugulnina.
Ärimees Margus Linnamäele kuuluv MM Grupp
ostis 51% osaluse osaühingus FibroTx, mille põhifookuses on testide loomine, mis
aitaksid inimesel valida talle kõige paremini sobivaid kosmeetikatooteid ning
ravimeid.
Seniajani on haigusi nagu skisofreenia ja
maniakaal-depressiivne sündroom olnud bioloogiliselt raske uurida, sest see
nõuab proovi võtmist patsiendi ajukoest.
Allergilisi nähte võivad esile kutsuda kõik
toimeained, mida on Eestis ravimina registreeritud ligi 1000.
Notino ilutoodete veebipood pakub laia tootevalikut just talveperioodiks, mis aitavad talve kergemini ja tervemana vastu pidada.