• 07.01.16, 11:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sotsiaalkindlustusamet: leiame lahenduse abivahendite saamisel hätta jäänud inimesele

Sotsiaalkindlustusamet vabandab kõikide inimeste ees, kes on aasta alguses jõustunud muudatuste tõttu sattunud hätta abivahendite saamisel. Koostöös teenusepakkujatega suhtleme iga inimesega individuaalselt, ebaõiged arved tühistatakse.
Sotsiaalkindlustusamet: leiame lahenduse abivahendite saamisel hätta jäänud inimesele
  • Foto: Caro Scanpix
Juhul, kui olete saanud tavapärasest oluliselt suurema arve:
-      Sotsiaalkindlustusamet võtab ametile teadaolevate juhtumite asjus teiega ise ühendust, et vormistada erimenetluse taotlus.
-      Kui teiega ei ole 15. jaanuariks ühendust võetud, palun kontakteeruge  Sotsiaalkindlustusametiga e-kirja teel:  [email protected] või infotelefonil 16106
Erimenetluse taotlused, mis on Sotsiaalkindlustusametisse jõudnud hiljemalt 6. jaanuaril kella 17.00-ks, vaadatakse üle neljapäeva, 7. jaanuari jooksul. Inimest teavitatakse otsusest hiljemalt käesoleva nädala lõpuks. Täna hommikuks oli laekunud 25 taotlust.  
Sotsiaalkindlustusamet vaatab kõik laekunud erimenetluse taotlused läbi kord nädalas neljapäeviti. Kui inimene vajab erivajadusest tulenevalt piirhinnast oluliselt kallimat abivahendit, siis see kompenseeritakse erimenetluse tulemusel suurema riigipoolse osalusega.  
Sotsiaalkindlustusamet suhtleb kõikide abivahendeid pakkuvate ettevõtetega, et vältida sarnaste olukordade tekkimist. Juhime ka tähelepanu, et ettevõtetel on lähtuvalt tarbijakaitse seadusest kohustus avaldada toodete ja teenuste hinnakiri, kas siis kodulehel või kirjalikult otse kliendile, samuti on ettevõte kohustatud teavitama kliente muutustest hinnakirjas.
Lisainfot erimenetluste kohta leiab sotsiaalkindlustusameti kodulehelt http://www.sotsiaalkindlustusamet.ee/abivahendi-vajajale/, abi taotluste vormistamisel saab klienditeenindustest või helistades infotelefonile 16106.

Seotud lood

Uudised
  • 07.01.16, 11:30
Tsahkna: lapsevanemad ei pea abivahendi eest maksma kõrgemat hinda
Kui inimestele on laekunud abivahendi ostmise või üürimise eest oodatust suurem arve, ei pea nad suuremat arvet maksma.
Uudised
  • 07.01.16, 15:04
Perearstide selts: jätkame abivahendite tõendite ajutist väljastamist varasemal kujul
Eesti Perearstide Selts teatas, et perearstid jätkavad abivahendite tõendite ajutist väljastamist senisel kujul.
Uudised
  • 05.01.16, 13:15
Muutub asjaajamine abivahendite saamiseks
Uuest aastast muutuvad igapäevaeluks ja tööks vajalikud abivahendid lihtsamini kättesaadavaks ning nendega seonduv asjaajamine kiiremaks ja mugavamaks. Kel on juba praegu abivahendikaart ja vajalikud abivahendid olemas, võib suunduda jätkuvalt otse abivahendeid pakkuvasse ettevõttesse ega pea midagi teistmoodi tegema.
Uudised
  • 13.01.16, 10:30
Sotsiaalkomisjon: abivahendite reform algas kehva kommunikatsiooniga
Riigikogu sotsiaalkomisjon leidis tänasel kohtumisel huvigruppidega, et abivahendite reformi ettevalmistamisel ja käivitamisel oli kommunikatsiooni puudujääke riigi, sihtrühmade ja abivahendeid pakkuvate ettevõtete vahel.
  • ST
Sisuturundus
  • 08.11.24, 17:26
Kehahooldustooted, mis toetavad tervist talveperioodil
Notino ilutoodete veebipood pakub laia tootevalikut just talveperioodiks, mis aitavad talve kergemini ja tervemana vastu pidada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Meditsiiniuudised esilehele